Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd? |
We proberen elke bestelling tussen de 3/7 werkdagen te leveren. Mocht er vertraging ontstaan in de levering, dan brengen we je hiervan uiteraard op de hoogte. |
Kan ik persoonlijk contact opnemen? |
Je kunt van maandag t/m vrijdag contact met ons opnemen door een mail sturen naar info@online-pallets.nl |
Kan ik de pallets zelf ophalen? |
Je kunt de pallets zelf afhalen bij de aangegeven locatie op onze contact pagina. Het niet mogelijk om zonder afspraak te komen. |
Ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen? |
Heb je de bestelling afgerond, maar ontvang je geen bevestiging in je mail check dan je 'ongewenste mail'. Kun je het nog steeds niet vinden dan kan je een mail sturen naar info@online-pallets.nl. |
Waar kan ik een klacht indienen? |
Je kan een klacht indienen door een mail te sturen naar info@online-pallets.nl. Wij proberen dan zo snel mogelijk te reageren. En proberen natuurlijk zo snel mogelijk de beste oplossing te vinden en zorgen dat het in de toekomst beter gaat lopen. |
Waarom zijn de bezorgkosten verschillend? |
De bezorgkosten verschillen aangezien we werken met een kilometer straal. Voor meer informatie kunt u kijken bij verzendbeleid. |